tisdag 27 maj 2008

Jag ångrar mig redan....
Har sån ångest att jag inte han säga farväl.
Vet att du hade den önskan.
Men min syster kommer att finnas där från oss båda.
Är så glad att jag fick vara på din gård varje sommar.
Du har präglat oss syskon.
Vi har lekt på din gård och fått lära oss så mycket
om livet, friheten och fantasin.
Du har alltid lekt med oss och fått oss att skratta.
Vi fick göra allt som vi inte fick av mamma och pappa.
Jag minns att jag och min syster fick smaka på starköl
några gånger.
Pappa tyckte inte att jag skulle köra traktor själv som 12åring.
men när det bara var vi på gården så körde jag runt som
om jag inte hade gjort något annat.
Och Oliver som betydde så mycket för dig.
Hur ont det gjorde när lilleman försvann.
Nu får ni skratta tillsammans.
Skratt, koskit och ängar......
Är KÄRLEK

Inga kommentarer: